joi, 15 ianuarie 2009

Sfarsitu' lumii ! - By andreea

Mi-am amintit de crunta veste " sfarsitul lumii ". Va venii in primavara asta - nu se stie exact data si luna -, dar cert e ca va veni.
Dragutz subiect, multe pareri, si mai multzi draci.
Daca mi-as fi expus parerea mea, as fi zis bazaconii. Eu nu cred in sfarsitul lumii, in noroc, in ghinion, in prosti :(

Ma rog. Sa n-o mai lungesc. Sa recapitulam povestea.
Pe la inceputul lui septembrie 2008, a fost lovita Romania de crunta veste : Experimentul Bing-Bang va avea loc in apropierea Frantei. Acesta era un generator de particule care avea sa descopere adevaratul trecut care-l exclude complet pe Dumnezeu, si mai descoperind un leac pentru cancer. Efectul ar fi fost de durata: ar fi aparut mai multe gauri negre in pamant, cu timpul inghitind pamantul - o teorie.
Teorii mai sunt, dar ajunge una de baza.
Sub nu stiu ce pretext a fost amanat experimentul pentru primavara anului 2009, sa avem timp sa facem testamentul.

And, m-am apucat sa iau niste interviuri.

Andreea O.o: auzi
Andreea O.o:
SieNoK BoY: ?
Andreea O.o: ce parere ai despre sfarsitu` lumii in primavara asta?
SieNoK BoY: cum adica ?
SieNoK BoY:
SieNoK BoY: cine tia mai zis-o ?
Andreea O.o: e sfarsitu` lumii
Andreea O.o: e si pe net
Andreea O.o: din toamna
Andreea O.o: e zvon
Andreea O.o: ce ai face in ultima ta zi de viatza?
SieNoK BoY: aha .. am parare sa suga pula aia care au spus asta
SieNoK BoY: in ultima mea zii de viata ?
Andreea O.o: da
Andreea O.o:
SieNoK BoY: ma bag si incep sa fur din magazine ..
SieNoK BoY: pe urma violez ..
E si acesta un mod de a-ti petrece o ultima zi de viata.
Sa jefuiesti un magazin si sa violezi la nesfarsit, fara a fi pedepsit.
Imi placi omule !! Gandesti pervers si corect !! Tine-o tot asa ! ;)
Andreea O.o: tuu
Anonim :x: ce?
Andreea O.o: ce ai face in ultima ta zi inainte de sfarsitul lumii din primavara?
Anonim :x: as fuma, as dansa, m`as distra etc
Hmmm ...
Eu in locul tau as incalca regulile.
As face un show intr-un club, ca as aduce eu insami sfarsitul lumii =))
Diva ^.^: as dormii
Andreea O.o: toata ziua?
Diva ^.^: da
Diva ^.^: sa nu vad cum mor altii
Diva ^.^:
Aminteste de poezia " Mai am un singur dor .. " 8->=))
Imi place cum gandeste !!
Doarme ca frumoasa adormita si nu vede cum o mierlesc altii :x
Pastreaza-mi si mie un sac de dormit :> =))

Niciun comentariu: