miercuri, 14 ianuarie 2009

Formula noua ... de salut !

Azi veneam de la Liceu...
Gheata, zapada, frig ... De cateva ori era sa alunec : dar nu, ma tin bine.
Am trecut pe la bunici, si urcam niste scari in apropierea scolii nr. 5 ...
In timp ce urcam sprijinindu-ma de balustrada, privirea-mi cade pe o tigancusa care statea pe un carton, dardaind, cu mana intinsa.
Am trecut pe langa ea sperand sa ma lase, dar nu ... Ca orice tigan. Please?

Ma prinde frumos de maneca gecii si-mi arunca o privire de-aia de catelus sarac si jigarit care tocmai incasase o bataie si un os in minus, si-mi zice pe un ton tremurat:
" - Sarutati-as mainile, don'soara frum'moasa ! Nu-mi dadu'i si mie un banet? "

Ma uit lung la ea.
Daca ma rasteam, putea foaaarte bine sa-mi faca vant pe spate si eu .. ZBANG !!
Ma uit la ea ciudat, ii zambesc larg si stregareste, dupa care scot un ban din buzunar.

" - Sarutati'as mainile, don'soara ! "

Imi ia bancnota aia de un leu si eu o sterg imediat.
De ce?
Simplu.
Bancnota era ... Rupta intr-un colt: pe scurt, era ... oarecum non-valabila !! :)

By Andreea

Niciun comentariu: