duminică, 18 ianuarie 2009

Cooler si varzar !

Ma prapadesc de ras =)) Dupa ce am citit postul lui Dyu, am inceput sa rad cu Izz cum e sa fi Cooler si Varzar >.< 20:11 arg3tlam stye cnv cum pot castyga ordinul merlin

Ce cooler :x =))
Mai nou, e varzar sa scrii cu " i ". E mai cooler sa scrii cu " y ".
Deci:
" Eu sunt bunyca sy am venyt sa te vad, nepotzyca mea yubyta ".
Sunt coolera !! Nu mai sunt varzara !! waa !

Si incep sa vorbesc asa cu Izz la misto, pana ii da lu' Izz add una " IuBeSc Un BaIaT bRuNeT cU oChIi CaPrUi BeSk DaNiEl ".

Eu cum nu pot rezista, am atacat:

Andreea O.o: IuBeSc Un KkT bRuNeT cU oChIi CaPrUi BeSk DiArEe
Andreea O.o: ))
Andreea O.o: ))))))0
Izzie brrrrRr O.o: ))))))))))))
=))
Ce coolera sunt !!
Dar Izz cum nu rezista actiunii, se duce repede la tipa care'l iubeste pe DaNiEl.
Izzie brrrrRr O.o: IuBeSc Un KkT bRuNeT cU oChIi CaPrUi BeSk DiArEe
Izzie brrrrRr O.o: e colega`ta
Izzie brrrrRr O.o: ?:_b
Izzie brrrrRr O.o: ))))
Dang, normal !
Stiu si notele din carnet 8->
3, 4, 2, 4, 5, 3 , 4, etc. :(
And ...
Scrieti cu "y " si o litera space una normal pentru a fi cooler :>
Nu fitzi varzari !!

Niciun comentariu: