miercuri, 14 ianuarie 2009

O zi de Liceu ... cat se poate de normala !

Pararam pam paam !!
Urmeaza a 4-a ora... ora deee .. muzicaaa!! Dupa ce colega'mea ma tot cantase la cap toate orele cu melodia " You are music in me ", s-a hotarat sa taca ... Nici n-are voce, nici nu stie versurile ...
Intra profesorul, ne lalaim vreo juma' de minut cu un " buna ziua " lenes, ne pune sa luam loc... Ma uit la el: un nebun barbierit. Purta acelasi costum laarg si negru, avand ochii albastrii, parul lipit de cap ca lins de vaca, avand figura de om ticnit. Pe catedra era nelipsita orga neagra, pe care obisnuia sa o tranteasca . . .
Ne zice zambind " O sa cantam Holari - Holaro ! :) ".
Ceeee ? Ce e aia? >.<
Il inveselim spunandu-i ca nu-l avem in carte: si el, cum e foarte galant, se apuca sa ni-l scrie pe tabla. Copiem, si incepem sa cantam cu nu stiu ce mandruta #-o And, are niste note de te doare capu' ...
Dupaia, cantam Eminescu :) Am cantat " Plopul fara Sot ". A dat-o profu'n romantism ... Mai aveam putin si dadeam in plans de la atata ras.
Dupa ce mai cantam nu stiu ce melodie de dor, se termina ora. Insfarsit ...
Speram ca ora de Geografie sa fie cat se poate de normala ... Dar nu !! Hei ! Ce ora de Geografie e reusita? #-o
Profa' intarzie 10 minute si ne gaseste in " panarama " , eu dansand cu colega'mea printre banci, cativa jucandu-se cu avioane de hartie. Ma rog, fiecare cu preocupatia sa.
Ma prefac a fi foarte concentrata asupra unui punct: cica eu ridic ceva, si ma duc inapoi in banca mea, cu Mada.
Ajunge la catedra, si nu stiu cuuuum, incepe sa urle ceva gen :
" M-am saturat !! Sunt comunista, ei si? N-aveti dreptul sa-mi reprosati nici dumneavoastra si nici altcineva !! Cu Ceausescu n-a fost bine, dar a fost mai bine decat acum !! Vedeti harta asta fizica? Voi nu stiti multe, dar s-au jucat cu tarile pe harta !! Ia aia, da-mi aia, plateste-o, rascumpar-o !! Imi vine sa plang .. "
Da de cateva ori cu pumnii in tabla, in catedra: pe unde apuca, si vine vorba de cunoscutul Hitler, macelaru' de carne vie.
Si a inceput sa urle, ca ea tine cu Ceausescu : l-au impuscat pe nedrept. [ ca na, omu' putrezit ii multumea in genunchi, cu nasu'n sicriu ].

And, ce ziceti? >.<
Liceu de normali, huh?
Nu vi-i doresc pe niciunu' din astia 2 ca profesori.
Nici pe profesoara de romana. Face numai dezacorduri. Si e de romana ... #-o
Da' na ... :-<

Azi in ora de Romana, don'soara Alina ne ameninta pe mine si pe Mada ca ne ciufuleste O.o Aia plange cum ii dai un pumn si ea ne ciufuleste :)
A inceput " voi sunteti nu mai spun eu cum ... " and, etc.
Eu ma jur ca o bat pe copchila aia >.<

By Andreea

Niciun comentariu: