vineri, 23 ianuarie 2009

Prostia`i schimbatoare

Cand am ajuns si eu acasa... am intrat ca tot omu` pe net...pe hai faaaiv :-b Intru s`o verific p`aia tru:. Si ce sa vad?:> Martianu' de pe marte ar silicoane ‹3 Jb .
S`o fi trezit la realitate? Dupa ce comm.uri i`am dat ieri..:)) i`am explicat cat de penibila este,, macar a incetat cu faza ``tru`` :> Ca bonus si`a tras si alta descriere:>



`` Heii ya:) ce vrei sa.tzi zic?/:) ca sunt o pers. ciudata?Da recunosk asta .. sh?:| mda .. 11 ani:-@ ploieshti :-j orash d kkt.=] Ma cheama zipi.Imi place sa ztaw q bff :X yeaks ..:* ii bzk ..;) revenind ... viatza mhea e ca o sceneta de film .. =)) in fiekare zii kte un episod now.Lke multhe chestii :-??.Nu.mi place ca cnv sa ma caracteriizeze dak nu ma kunoashte:).Ce rost ar avea dak miash lasa idu?avetsi maini .. folositzile :) msj ... hai zbye ``


waaa. ieri a fost ziua ei:> are 11 ani !>:D<> let`s see :-b
aaa..sa mentionez.. si`a schimbat si numele de la album in ``daaa`` :>
ce gura de aur am ;;) =))
sa reveniiim :-b
Ce penibil!!!!!!!!!!!!!!!
Astea fiind zise, post terminaat! >:D<
Mult succes in dezprostizare

Niciun comentariu: