sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Desktop-ul unui emo ...

Nu stiu cum, dar mi-a venit in minte intrebarea " cum arata oare desktop-ul unui emo? ".
Si atunci mi-a venit in minte solutia: am pus la calculator la fundal o imagine emo, si am facut print la fundal si la Messenger.
Am editat fiecare id din lista mea, imaginandu-mi chiar si o conversatie.
Am editat un avatar .. am mai avut un astfel de print, dar mi se blocase programul in care lucram si a fost dus - fostul era mai reusit -: fiind negru.
Ma rog...

http://i435.photobucket.com/albums/qq80/MyLifeIsUnknown/emo.jpg

Click pe link-ul de mai sus pentru a vizualiza DESKTOP-ul unui Emo.
And, astept comentarii.

Poezie pentru EMO:

Roz si negru combinat,
Un ruj amestecat,
Haine rupte si'un ochi vanat:
Ce tru sunt ! Precum un carnat.

Un comentariu:

TheLordHorror spunea...

sper ca nu mi-ai modificat si mie numele ca te bat =))