joi, 22 ianuarie 2009

Prostia s`a mutat pe hai cinciiiiiiiiiii

Am intrat si eu pe hai cinci sa vad ce commuri mai am..deh..alea alea.
Pe pima pagina observ un specimen... ©upil T®U ‹3 Jb. sa intru sa vad si eu despre ce`i vorba :-??
observ ca e un copil de vreo 10 ani care se crede tru. waaai . citez ``
sh sunt TRU >:) chiar dak nu suportatzii asta[unii] acceptiti realitatea :-j ``
acceptiti? -_-
ma rog..trec mai departe. e interesant, un copil de 10 ani care se crede cul emo si tru...a si sa nu uitam iubeste JB :>
ce tru e sa fi prostttt:)
cred ca e super misto. eu nu acceptiti ca ea e tru. o sa sufar.unde mi`e lama ?=((
ma rog. ssa trecem mai departe...
`` Fetitzele mamei uitatsi.va la Selena Gomez =)) `` whaaat? ah..o fi genu` ala de fan ``Nick,marita`te cu mine!!`` si ii e ciuda pe selana sau cum? deci eu nu mai inteleg nimic. :|

`` Official gallery `` waiiiii m`ai spart. ce tru esti hai da`te drq :-j intradevar era nevoie de un astfel de nume tru pe un hai cinci tru. Toata lumea si`ar dori sa`si faca un hai cinci in care sa se dea drept un copil de 10 ani cul emo si tru :-j d`asta era nevoie de acel ``official``. deci mor :(
n`am mai vazut in viata mea o persoana mai tru ca ea :(

sa vedem si ce poze tru areee :>



















vai o copchila obeza cu bascheti de la 12 lei. ce truuu :x

ce tru e . nu mai pot de cata tru`ime e in ea :-j

si uite asa prostia invadeaza si hai cinciu`.
Nu mai putem sta nicaieri fara a da de prosti :|

Un comentariu:

T30 spunea...

Awolew , tu spui sa nu te caracterizam fara sa te cunoastem dar tu asta faci :" ala nu e tru ala e cocalar " .
o_O , Nu prea imi pasa ce vei crede despre mine ... dar mai mult ca sigur ma vei carcacteriza si pe mine dupa ce citesti . Cuv. care iti vine cel mai repede-n minte , adica : curva sau tafra >.<
Asa , deci faza aia cu dekstop emo -.- e penibila , tu nu sti NIMIC despre ei da sti ca vor sa se omoare si chestii chestii , aww cum adica ne punem cu tine ? Vai , vai aia se numesc TERIBILISTI , sau DISTRUSI DE VIATA =)) in cel mai rau caz :))))...
So see yah !