miercuri, 14 ianuarie 2009

Cocalar pe Hi5

Ma invarteam pe hi5 si eu, si il vad pe unu' la prieteni " Crysty mafiotul ", un pusti de maxim 12 ani, care deja se crede Becali.
Ma uit si eu la Fragmente - arhiva statusurilor -, si raman ... muta O.o =))

crysty spune: 01.01 15:32
Noul mesaj de stare este nus yo da simpatica imaginea

Ce mistoo !! Nu e el, dar e foarte simpatica imaginea. Imi aminteste in perfecta vizualizare de Yuki, celebra Elodie nr. 2. Fara numar fara numar >:/ =))

crysty spune: 02.01 03:37
Noul mesaj de stare este bine

Ce bine o duce baiatu' !! Ce cuuul !! O.O ... Dupa el, o duce bine. Dupa mine, sufera de renumita bacterie TutYuki. :( Viata scurta, IQ mic, prostie mare ... :-<>:/ =))

crysty spune: 07.01 16:15
Noul mesaj de stare este foarte bine

O.o Asta o tine numa' bine, foarte bine, excelent >.<>:/ =)) Fragmente de cocalar fara numar =((

crysty spune: 07.01 16:38
Noul mesaj de stare este BINE, BINE, FOARTE BINESE LIPESC BANI DE MN

Ci ' cul. Si eu lipesc de blog un post despre tine. Cum ajut eu oamenii sa devina celebrii ... De ce eu? :( Pur si simplu, de ce? :-<=))

crysty spune: 08.01 10:26
Noul mesaj de stare este stau

Ce dragutz. Eu scriu la Blog. Hai sa stam aman2 . Ce zici? Am o idee. Ti-o prezint p'o disperata, Yuki? :-? IQ mic, prostie mare, cuplu perfect fara picioare !!

crysty spune: 09.01 09:03
Noul mesaj de stare este bn . da voi ce faceti?

Ei nu zau. Trebuie sa raspund. Daca intreaba ce facem, necesita un raspuns urgent. Si eu cum sunt o scorpie mica si rea, raspund :> Cu numar cu numar >:/ =))

Miss Flippy spune: 10.01 13:23
eu ma fut

A sunat sictirit? Nu am vrut. Sorry mafiotule >.<

And, pe viitor, incearca sa pari mai ... mai prost decat esti. Altfel te trimite Yuki la plimbare de la prima limbutza :(

By Andreea

Niciun comentariu: