vineri, 16 ianuarie 2009

``Distractieeeeeeeee`` :)

Cand sa dau si eu sa intru pe mess ca tot omu` ma trezesc cu un mesaj (evident ca [,] calculatorul mi s`a blocat :) ] :
Marall: Buna
Marall: :*:*
Marall: >:D<
Izzie brrrrRr O.o: hey ;;)
Marall: ghicestee
Marall: :x
Izzie brrrrRr O.o: vii in excursie? :x
Marall: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Marall: viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Marall: vin
Marall: :X:X:X:X:X:X:X:X:X
Izzie brrrrRr O.o: ce tareee :x
Marall: o sa distrammmm
Marall: :X
Marall: :*:*
Marall: te iubesc :X:X:*
Marall: :*:*>:D<
Izzie brrrrRr O.o: si eu..:*
Marall: sunt atat de fericitaaaaaaaaaaaaaaaaa :X:X:X:X:X
Izzie brrrrRr O.o: si euuuu :x

ce fericitaaaa:) vaaai..dau pe afara. mai ales ca o sa trebuiasca sa stau cu ea in camera.:)
e asa de disperata O.o
i`a dat azi un coleg cu cornu`n san :-b
nu zic k nu a durut..
dar la inceput doar l`a injurat
si dupa 20 d minute a inceput sa planga
:-j

mereu cand e lovita ea face operatie :-b
``maria,mi`am scos azi 2 dinte``
cam asa suna ce mi`a zis ea ieri :-?

life sucks -_-'

Un comentariu:

Andreea spunea...

2 dinte? =))

sufera :|